Advertisement

מנסור עבאס נתניהו : דיווח זהו הגוש שמנסור עבאס נוטה לתמוך בו בחדרי חרדים / מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.

מנסור עבאס נתניהו : ×"יווח ×–×"ו ×"×'וש שמנסור ×¢×'אס נוט×" לתמוך ×'ו ×'×—×"רי חר×"ים / מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: מנסור עבאס הצליח להפתיע את רהמ ומנע את שליטתו בוועדה המסדרת • נתניהו לא לקח בחשבון ששותפות צריכים לשמר, וליור רעם נמאס מיחסי הפילגשות שמתנהלים איתו • לפעמים שלושים מנדטים של טירונים מסוכנים הרבה. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו: כשנתניהו פנה לחברה הערבית לא שאלנו אותו שאלות• בליכוד ממשיכים את המאמצים לגייס רוב לאחר.

בפתח הדיון, שאמור לעסוק גם בהרכבן של ועדות מנגד, ההצעה של הגוש שבראשו עומד בנימין נתניהו נחלה הפסד לאחר שחברי הכנסת של רעמ בראשות מנסור עבאס. הוא האשים כי יור רעמ שיחק לידיו של נתניהו: ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. הוא הוריד את הייצוג הערבי דרמטית, בשליש bit.ly/2owosyp אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת.

מנסור ×¢×'אס חשף עם מי ×
מנסור ×¢×'אס חשף עם מי ×"וא עו×'×" אין לנו ×"סכם עם נתני×"ו from www.srugim.co.il
צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה. לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. ביבי התקרב למגזר דרך מנסור עבאס, אבל אז גילה שהוא יכול ללכת אל המגזר ישירות, בלי מתווכים בתגובה להודעה. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. ראש הממשלה בנימין נתניהו החל את הקמפיין שלו לקראת הבחירות הקרובות בתמונה שהעלה בטוויטר, שלא הייתה מביישת אף פוסטר לסרט אקשן הוליוודי עם הכיתוב. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: מנסור עבאס בהצהרה עם דגלי ישראל לצידו: ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?.

הוא האשים כי יור רעמ שיחק לידיו של נתניהו:

אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל. בוחנים תמיכה בחוק לבחירה ישירה של ראש ממשלה. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? מבחינת נתניהו היה לעבאס תפקיד ברור. בנאום היסטורי, בו הוא לא חשף על מי ימליץ לנשיא יור כחול לבן פנה ליור רעמ בבקשה שיחבור לגוש מתנגדי נתניהו והבטיח פיתוח בערים ערביות, קידום מהלך מדיני. נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה. האופציות פתוחות מנסור עבאס במליאה צילום: ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. על פי המדגמים מרוץ צמוד בין. לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ. האחרון מיאן להבטיח באופן חד משמעי כי הוא לא יֵשב עם נתניהו.‏ הישג לא מבוטל רשמה מפלגת רעמ בראשות מנסור עבאס. אולי עבאס קינא כשהוא ראה את נתניהו עם עלי סאלם. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?.

הוא האשים כי יור רעמ שיחק לידיו של נתניהו: במילים אחרות, נתניהו הוא פוליסת הביטוח ‏של חמאס בעזה, ומנסור עבאס פעל בשבועות האחרונים כסוכן הביטוח של חמאס בשטח פלסטין הכבושה. עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב: צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה. מבחינת נתניהו היה לעבאס תפקיד ברור.

×— ×› מנסור ×¢×'אס Benjamin Netanyahu ×'נימין נתני×
×— ×› מנסור ×¢×'אס Benjamin Netanyahu ×'נימין נתני×"ו from lookaside.fbsbx.com
האופציות פתוחות מנסור עבאס במליאה צילום: על פי המדגמים מרוץ צמוד בין. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? כשנתניהו פנה לחברה הערבית לא שאלנו אותו שאלות• בליכוד ממשיכים את המאמצים לגייס רוב לאחר. מנסור עבאס הצליח להפתיע את רהמ ומנע את שליטתו בוועדה המסדרת • נתניהו לא לקח בחשבון ששותפות צריכים לשמר, וליור רעם נמאס מיחסי הפילגשות שמתנהלים איתו • לפעמים שלושים מנדטים של טירונים מסוכנים הרבה. יום חמישי א' בשבט תשפ''א 20:16 14.01.21. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: נתניהו מצדו שונא את אבו מאזן כי המתינות שלו מאיימת על שליטת ישראל בגדה.

עבאס מבטא את כל מה שהנייה מתעב:

אלא שבשיחות סגורות נשמע נתניהו אחרת לגמרי: אני לא בכיס של אף אחד. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. הסערה הפוליטית נמשכת, לאחר שהצעת גוש השינוי להרכב הוועדה המסדרת עברה היום (שני) במליאת הכנסת בעזרת קולותיהם של חברי מפלגת 'רעמ'. רעם עוברת את אחוז החסימה; העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. אולי עבאס קינא כשהוא ראה את נתניהו עם עלי סאלם. אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין. בפתח הדיון, שאמור לעסוק גם בהרכבן של ועדות מנגד, ההצעה של הגוש שבראשו עומד בנימין נתניהו נחלה הפסד לאחר שחברי הכנסת של רעמ בראשות מנסור עבאס. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים. יור רעמ מנסור עבאס ויור יש עתיד נפגשים כעת בכנסת וממשיכים את השיח על הקמת ממשלה. בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות.

יום חמישי א' בשבט תשפ''א 20:16 14.01.21. בנאום היסטורי, בו הוא לא חשף על מי ימליץ לנשיא יור כחול לבן פנה ליור רעמ בבקשה שיחבור לגוש מתנגדי נתניהו והבטיח פיתוח בערים ערביות, קידום מהלך מדיני. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו: ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין.

×
×"קריצ×" של נתני×"ו למנסור ×¢×'אס ×"חריפ×" את ×"מש×'ר ×'רשימ×" ×"משותפת פוליטי ×"ארץ from img.haarets.co.il
מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. יום חמישי א' בשבט תשפ''א 20:16 14.01.21. הוא האשים כי יור רעמ שיחק לידיו של נתניהו: בנאום היסטורי, בו הוא לא חשף על מי ימליץ לנשיא יור כחול לבן פנה ליור רעמ בבקשה שיחבור לגוש מתנגדי נתניהו והבטיח פיתוח בערים ערביות, קידום מהלך מדיני. בחשבון הטוויטר שלו, כינה יור הציונות הדתית את חברי מפלגתו של מנסור עבאס תומכי טרור והדגיש כי גם בחירות חמישיות עדיפות בהרבה על ההתאבדות הזו. אבו מאזן רוצה להגיע לשלום עם ישראל. בפתח הדיון, שאמור לעסוק גם בהרכבן של ועדות מנגד, ההצעה של הגוש שבראשו עומד בנימין נתניהו נחלה הפסד לאחר שחברי הכנסת של רעמ בראשות מנסור עבאס. רעם עוברת את אחוז החסימה;

לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת.

ביבי התקרב למגזר דרך מנסור עבאס, אבל אז גילה שהוא יכול ללכת אל המגזר ישירות, בלי מתווכים בתגובה להודעה. האחרון מיאן להבטיח באופן חד משמעי כי הוא לא יֵשב עם נתניהו.‏ הישג לא מבוטל רשמה מפלגת רעמ בראשות מנסור עבאס. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: בוחנים תמיכה בחוק לבחירה ישירה של ראש ממשלה. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודי צילום: צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה. אני לא בכיס של אף אחד. לפני מספר שבועות יצא חכ מנסור עבאס באופן מוצהר במסע ההתקרבות אל מנהיג הימין הציוני, ראש הממשלה בנימין נתניהו. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. זאת, במצב שבו בגוש תומכי נתניהו נכלל בנט; יור רעמ מנסור עבאס ויור יש עתיד נפגשים כעת בכנסת וממשיכים את השיח על הקמת ממשלה. מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ.

ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו? מנסור עבאס. צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה.

Posting Komentar

0 Komentar